#1 Skrevet Mars 8, 2013 (endret) Hei, da har vi bestemt oss for å selge våres bil nr.2. bilen er en 1992 model polo coupe med 1.3 liter og 4trinns girkasse. den har gått veldig lite kun 76595km, det er byttet vannpumpe+regreim og simmering til kamaksel ved 76000km. EU-godkjent 30 mars 2012 med 0 feil. bilen har blitt brukt veldig lite av oss. bilen fremstår som veldig pen. følger med en blaupunkt cd-spiller. perfekt som en bil nr 2. veldig lite rust. ved interesse, send meg pm eller kontakt på 95031396. kunne tenkt meg en pris 22.000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2013 lagt til fler bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2013 jeg bumper denne, står fortsatt til salgs, skal bort. ingen som trenger bil? bud er velkomne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2013 Prisen er altfor høy, så dersom et raskt salg er ønskelig så må pris betydelig ned. For ca 1 mnd siden gikk det en tilsvarende bil, dog i style utførelse og ca 34000km på telleren og den stod til 18000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2013 ok. for å være helt ærlig så ville jeg gå litt høyt ut pga jeg syns den er i så fin stand. men jeg forstår jo mht prisen. så jeg er villig til å gå ned i prisen ja, så hvis du er intressert i den, så kan du komme med et bud. du er hjertelig velkommen til å komme å se på bilen. som sagt , bilen skal bort. MVH Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2013 Da har jeg satt ned prisen litt igjen, kanskje noen fler blir intressert. Bilen står ennå. Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 4, 2013 Bump igjen! Bilen er utrolig strøken, ingen som er intressert? Bilen blir ikke brukt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 16, 2013 Fortsatt til salgs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 3, 2013 et par nye bilder og prisen ligger nå på 20.000.- bilen skal bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 5, 2013 Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...