#1 Skrevet Mars 8, 2013 Heisann. Skal montere coilovers på golfen, men det jeg lurer på er hvordan jeg skal få stramma med moment framme, er jo ikke akkurat mulig å sette en umbrako gjennom skralla, finnes det noe verktøy jeg ikke vet om eller finnes det noen kjekke triks? På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2013 Skal være eget verktøy til dette. Eller så kan du sette på pipa og bruke tang på den. Da får du umbracoen gjennom pipa. Hvorfor skal du bruke moment forresten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2013 Hvis ikke så får du fastnøkkel kjefter til å montere på momentnøkkelen. Antar det er til topplagrene du skal ha dette siden du skal ha både umbraco og pipe på samme sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2013 Stemmer, til topplagrene. Grunnen til bruk av moment er fordi jeg leste at de skulle strammes med et visst moment, vet ikke hvor viktig det er dog? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...