Achilles 225/35-19 Tomt på dekkonline?

Anbefalte innlegg

Skulle bestille dekk istad på dekkonline og fant jeg ikke Achilles i nevnt dimensjon i nettbutikken. Ringte kundeservice og de viste omtrent mindre enn det jeg gjorde.: rolleyes Skulle hatt slike dekk eller tilsvarende smale dekk mtp riktig/pen dekkstrekk.

Noen som vet om jeg får tak i Achilles fra andre forhandlere e.l. ? Eller tilsvarende dekk av smalhet, pris som er kurrante? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle bestille dekk istad på dekkonline og fant jeg ikke Achilles i nevnt dimensjon i nettbutikken. Ringte kundeservice og de viste omtrent mindre enn det jeg gjorde.: rolleyes Skulle hatt slike dekk eller tilsvarende smale dekk mtp riktig/pen dekkstrekk.

Noen som vet om jeg får tak i Achilles fra andre forhandlere e.l. ? Eller tilsvarende dekk av smalhet, pris som er kurrante? :)

 

Se her. Om ikke linken virker direkte, gå videre og velg 225 bredde, 35 profil og 19 tommer og se lista. Ville vurdert Kumho KU31 som blant de bedre kjøpene her. Tror også Federal 595 er brukbart, og i hvert fall Vredestein (litt dyrere)

 

http://www.prisjakt.no/category.php?l=s115832357&o=produkt_pris_inkmoms#prodlista

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan skaffe deg f.eks 215/35-19 da? :D pris fra 650,- stk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... :P Frister!

 

- - - Updated - - -

 

Blir kaaaanskje litt trangt på 9.5 :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her. Om ikke linken virker direkte, gå videre og velg 225 bredde, 35 profil og 19 tommer og se lista. Ville vurdert Kumho KU31 som blant de bedre kjøpene her. Tror også Federal 595 er brukbart, og i hvert fall Vredestein (litt dyrere)

 

http://www.prisjakt.no/category.php?l=s115832357&o=produkt_pris_inkmoms#prodlista

 

Skal kikke litt :) Er det med smalheten som bør var ca det samme som achilles, ellers blir det vel subbing og det er no go.!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, sendt deg PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.