#1 Skrevet Mars 8, 2013 Skulle bestille dekk istad på dekkonline og fant jeg ikke Achilles i nevnt dimensjon i nettbutikken. Ringte kundeservice og de viste omtrent mindre enn det jeg gjorde. Skulle hatt slike dekk eller tilsvarende smale dekk mtp riktig/pen dekkstrekk. Noen som vet om jeg får tak i Achilles fra andre forhandlere e.l. ? Eller tilsvarende dekk av smalhet, pris som er kurrante? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2013 Skulle bestille dekk istad på dekkonline og fant jeg ikke Achilles i nevnt dimensjon i nettbutikken. Ringte kundeservice og de viste omtrent mindre enn det jeg gjorde. Skulle hatt slike dekk eller tilsvarende smale dekk mtp riktig/pen dekkstrekk.Noen som vet om jeg får tak i Achilles fra andre forhandlere e.l. ? Eller tilsvarende dekk av smalhet, pris som er kurrante? Se her. Om ikke linken virker direkte, gå videre og velg 225 bredde, 35 profil og 19 tommer og se lista. Ville vurdert Kumho KU31 som blant de bedre kjøpene her. Tror også Federal 595 er brukbart, og i hvert fall Vredestein (litt dyrere) http://www.prisjakt.no/category.php?l=s115832357&o=produkt_pris_inkmoms#prodlista 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2013 kan skaffe deg f.eks 215/35-19 da? pris fra 650,- stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2013 Hmm... Frister! - - - Updated - - - Blir kaaaanskje litt trangt på 9.5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2013 Se her. Om ikke linken virker direkte, gå videre og velg 225 bredde, 35 profil og 19 tommer og se lista. Ville vurdert Kumho KU31 som blant de bedre kjøpene her. Tror også Federal 595 er brukbart, og i hvert fall Vredestein (litt dyrere) http://www.prisjakt.no/category.php?l=s115832357&o=produkt_pris_inkmoms#prodlista Skal kikke litt Er det med smalheten som bør var ca det samme som achilles, ellers blir det vel subbing og det er no go.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2013 Hei, sendt deg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...