#1 Skrevet Mai 10, 2005 Lurer på å ta turen over, er det noen andre som skal ? Blir kanskje i camping bil ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2005 Hvor lang er kjøreturen da? hadde jo vært morro å tatt seg en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2005 Du bruker ca. 8-9 timer, viss det er noen fra lokallaget som skal bort må den få med seg banneren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2005 Trodde det var en del som skulle reise jeg ... Dette var dårlig .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2005 Blir med jeg....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2005 mulig jeg reise bort, er mitt i eksamens tider men må prøve å få det til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2005 regner med jeg reiser til våler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 11, 2005 Noen som har regnet på hvor mye kostnader det går på en slik tur? bensin, overnatting, treff dag...? kjipt at det er så sent i mnd. det er da jeg er mest blakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 11, 2005 Trur eg kjem til å ta turen vist dei finn ut av dei tekniske problema på golfen.. Kan ikke tenka meg at da blir så billig å reisa ditt, men ka har me MasterCard med kreditt te 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 12, 2005 Eg tar nok turen, og håper golfen er oppe og går då... så den får kjørt seg litt på bane.. men ting tar tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 12, 2005 Vi vil gjerne se mer bilder av prosjektet ditt Øystein. Dette må være noe av det mest ekstreme og gjenomførte golf 1 bygget i norge ... Ser ut til at det blir en gjeng... Vi må ordne felles avreise ? ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 18, 2005 Jeg reiser herfra onsdagen eller torsdagen. I campingbil ... hehe så dukker nok opp på treffet i noe italiensk ... Så humørsyk bilen har vert i det siste så tør jeg ikke kjøre den så langt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 19, 2005 Jeg reiser herfra onsdagen eller torsdagen. I campingbil ... hehe så dukker nok opp på treffet i noe italiensk ... Så humørsyk bilen har vert i det siste så tør jeg ikke kjøre den så langt... Skal du ha damen med eller hvem skal du reise med ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 19, 2005 Var planen å ta hu med ja. Ska dåkke være med og ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 21, 2005 Var planen å ta hu med ja. Ska dåkke være med og ? Kan snakkes.. Blir nok kjekt viss det e fint ver..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...