#1 Skrevet Mars 10, 2013 Golf`n tapper seg fort for strøm noe som tyder på jordingsfeil. Er det noe klassiske steder hvor jeg bør begynne å lete? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2013 Kabelen fra batteriet til karosseri/girkasse er ikke av de beste på disse bilene, dersom den ikke er byttet tidligere. Erfaringsmessig pleier jeg å gå på utstyr og pukter som er ettermontert eller på annet vis tuklet med, siden det er her det oftest er feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2013 Hei og takk for svar. Jeg har bytta den for et par år tilbake. Eneste jeg har ettermonter er vel bare parklys i blinklysa. Er det dårlig kontakt som pleier å tappe batteriet? Eller er det gamle deler som begynner å bli dårlige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2013 Er vel helst dårlige komponenter som tapper batteriet. Prøv med et måleinstrument å koble fra enheter for å se om forbruket forandrer seg. Dersom batteriet er gammelt kan det selvutlade også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2013 For å utdype det meget gode tipset Kjetil kommer med ang. ettermonterte ting er radio og alarm (gammel og ikke lenger spesielt god Defa) er gode kandidater til å trekke strøm. F.eks. om en tidligere eier har montert radio der AUX-kabelen er koblet med konstant spenning, bare for å nevne noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2013 startmotoren i min ener var synderen, sjekk den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...