#1 Skrevet Mars 10, 2013 Hei Selger min defalader, det følger med lader, kabel til støtfanger, grønn tilslutningskabel, festematriell til støtfangerkabel. Denne er svart og lader med 4A. Brukt 2 ganger i racerbilen min. Altså ikke brukt, samt bare stått i bagasjerommet, samme med ledingen. Dette er ikke skittent en gang. Pris: begynner med 400 Lar det stå ut tirsdag. Befinner seg i porsgrunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2013 500,- ink frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2013 bud notert, skal ut etterpå, kan legge ut bilde da hvis jeg får det til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2013 Har vi en deal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2013 600 inkl frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2013 Strengt tatt var vel budrunden over på tirsdag? Men byr 700,- ink frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2013 Du trenger ikke by høyere du vant......se pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...