#1 Skrevet Mars 10, 2013 Har en s6 2,2 96 mod, kommer bare varmluft selv om jeg velger LO på klimadisplayet. Virker som det gir Max varme uansett. Noen som har har hatt dette problemet, eller hver hva som kan være feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2013 Spjeldmotor som henger mest sannsynlig. Kan sjå om eg finne DIY'en på å reingjere den seinare i kveld når eg er heime igjen, ganske kurant jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2013 Høres bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2013 Sjekk ut denne : http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1441/a1441.php&var= Jeg sliter litt med å få varm luft hvis jeg skrur ned tempen inne i bilen. Da holder den seg på kald luft uansett hvor mye jeg stiller.. Jeg har hatt ute motoren, smørt opp og kjørt den med en omformer. Har holdt i perioder. Nå stiller jeg inn varmen på fullt og stopper bilen. Så napper jeg av dekselet over varmeapparatet og drar ut de 3 vakumslangene midt på en etter en og setter dem inn når trykket er borte. Jeg tar også ut kontakten som står øverst på høyre side (sett forfra) og kontakta til motor som jeg linket til. Du kan jo prøve dette før du tar ut motoren? Men motoren har sikkert ikke vondt av litt smøring/rengjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2013 Hadde samme problem med min A6 , Var ute med motoren på spjeldet , og rengjorde , smurte og test kjørte med 9V batteri = OK MEN , monterte den i bilen , og var fortsatt ikke varme. Bytta tilslutt klimapanel , og da fungerte den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2013 Takker for svar har liggende en motor og klimapanel, så skal begynne med å sjekke motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2013 Da var motoren byttet og justeringer på temperaturen fungerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...