#1 Skrevet Mars 10, 2013 Hei. Intr i litt div til a4'n så om du har noe, så skrik ut. Justerbart senkesett Sota LED baklykter Sportseter foran eller komplett skinn interiør 18" felger 2 rustfrie/bulkfrie framskjermer 2 fram dører Bakre eksospotte til 1,6 sedan. Kanallister fra 98 modell eller nyere til sedan Speilglass venstre side med varme. Bakrute senker M3 list eller anonym spoiler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2013 Har en fordør liggende. Tror det er høyre. Problem er vel frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2013 Ja. Er ikke stressa med å få Tak i dør heller. Er kun småbulker. Så tenkte å se om jeg får tak i samme farge som bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2013 hei...jeg har ny bakrute senker og spoiler til koffertluka... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2013 Hvordan spoiler? Kan du sende bilder og pris på pm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2013 Hvilken farge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2013 Husker ikke lakkoden. Sjekk tråden min er en slags gråfarge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2013 Ok. Mine er mørkeblå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 10, 2013 Ok da avventer jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 10, 2013 Vi skaffer følgende nytt til en hyggelig pris: Tuningart senkesett til 2990,- Sorte LED-baklamper til 1490,- minus 5% rabatt Rutesenker til 590,- minus 5% rabatt Eksospotte fra TA Technix til 1890,- minus 10% rabatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 10, 2013 Kan nok hjelpe deg med speilglass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 10, 2013 Pris? Hvor bor du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 11, 2013 100,- +frakt Bor i stavanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 11, 2013 Er det uten merker? Assa sånn antydning til at det har vært varmt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 11, 2013 Justerbart senkesett - Parts & Retards, kjøper du galvaniserte settet (Ta-Technix) Sota LED baklykter - Svart folie? Sportseter foran eller komplett skinn interiør 18" felger 2 rustfrie/bulkfrie framskjermer 2 fram dører Bakre eksospotte til 1,6 sedan. Kanallister fra 98 modell eller nyere til sedan Speilglass venstre side med varme - eBay Bakrute senker M3 list eller anonym spoiler. - eBay Speilglass og m3 list får du for nesten ingenting på eBay. Senkesett sparer du maks 200kr på og kjøpe fra Tyskland så handle heller hos P&R får du med alt du trenger av papirer også. Bakpotte kan du jo alltids sveise inn ny da Magnaflow pottene har jo livstid garanti og skaffes rimelig fra Amerikansk eBay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 11, 2013 Speilglasset er helt og fint uten riper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 12, 2013 Kjøp heller facelift baklykter og ta folie på de. Hvis du ønsker bilde av hvordan mine ser ut, er det bare å skrike. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 12, 2013 Ja, send på ett bilde hadde vært fint 48365037 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 12, 2013 Ja, send på ett bilde hadde vært fint 48365037 Sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...