#1 Skrevet Mars 10, 2013 Som tittelen sier, noen som har anbefalinger på steder som utfører 4-hjulskontroll? Gjerne til en kurant pris. Takker på forhånd mvh Nichlas Tveit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2013 trur dei fleste ligge rundt samme pris, men meiner naf i fyllingsdalen tar rundt 1200kr. da kommer du til angitt tidspunkt og venter 30-60min og kjører igjen. hørte at groupon hadde hjulstillingkontroll for 500kr men det var bare sjekk. måtte vist betale ein del for å justere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2013 Er-an på Søfteland... er visst anbefalt av mange autofile... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2013 Er-An anbefales av meg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2013 Hjulmakeren eller hva det heter på møhlenpris er også i 1200kroners klassen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2013 Hjulmakeren e dyrere. Eg måtte betale 1500 kr for en A4 B5 fwd, og då var det veldig lite justeringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2013 Såpass? Eg betalte 1250, og da med mye justeringer og "utjekking" av hele fjærbeinet foran etter skifte av drivknute.. Var visst bra skeiv også Dette var også en A4 B5 grevling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2013 Truffet de på en god dag du då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2013 ER-an anbefales av meg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 18, 2013 Da var det bestilt time hos ER-an førstkommende onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...