#1 Skrevet Mars 10, 2013 Legger ut en tråd i lokallaget her for å sjekke responsen , og mulig samkjøring nedover Så , Hvem planlegger å ta turen nedover til Våler? Jeg stiller iallefall med meg selv og S4`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2013 Jeg stiller iallefall med meg selv og S4`n + meg og A4`n ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2013 Kanskje det blir tur, men er ikke helt sikker enda. Skal to turer på ACR, så får se hva det blir tid til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2013 Regner med jeg skal ivei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2013 Når drar dere evnt ? Mulig kollonekjøring ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2013 Vi satser på å kjøre torsdagskveld, eller tidlig fredagsmorgen.. Tror det vipper i favør tordagskveld. 3-4 biler fra innherred + 1 fra trheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 3, 2013 Jeg kjører nok nedover i løpet av fredag formiddag. Vet ikke når evnt resten fra Stjørdal kjører. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 5, 2013 Jeg skal ihvertfall nedover. Om jeg får banebilen OK til da eller ikke. Tenkte å kjøre nedover tordag etter jobb. Hadde vært kjekt med kolonnekjøring nedover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2013 Supert Ottar lenge siden du har vært på treff nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 12, 2013 Joda, har vært litt opphold ja. Skal dere ligge på campen, eller i hytte i år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 12, 2013 PLANEN er å ligge på campen , men har vært litt lite diskusjon rundt temaet i det siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 15, 2013 Jeg skal ned. Coupe er baneklar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 28, 2013 Hvis det er noen som ikke har fått ordnet overnatting har jeg et hotellrom i Elverum til overs. Thon Elverum. Fikk en meget bra pris synes jeg til 795,- per natt. Billigere enn hytte på campen det:-) Det er dobbeltrom også om man vil ha med seg noen!! Gi en lyd kjapt evt!! Er fra fredag til søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 4, 2013 Vil bare takke for et trivelig treff sammen med trivelige folk. Var kjempetrivelig med flere trøndere på campen og i vogna hos oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 4, 2013 Takker for trivelig kveld i ved vogna til Ottar Mye godt drikke og god varme fra bålpanna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 5, 2013 Takker for en fin kveld ja kjempe kos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...