#1 Skrevet Mars 11, 2013 (endret) Til min Audi A4 B5 1.8T FWD trenger jeg følgende: - Senkesett med tüv papirer - Bremseklosser - Forstillingskit - Audi S4 frontfanger (Dietrich sin kopi duger) - Forskjermer (gjerne facelift) - Spacere (5x112, 57,1 navåpning, 15mm x2 + 20mm x2) - Grøftelys - Deksel med hull i til grøftelys - Sentrallåspumpe Skrik ut om noen har noe av dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2013 (endret) Senkesett blir mest sannsynlig kjøpt hos P&R. Bremseklosser blir mest sannsynlig bestilt hos brems.no Frostillingskit får jeg tak i rimelig billig her i nærheten, så det kan også strykes. Spacere, forskjermer, s4 fanger, sentrallåspumpe og grøftelys + deksler er fortsatt veldig interessant! Noen som vet hvor jeg får kjøpt grøftelys + deksler ? Mvh Johannes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2013 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2013 Bremsecalippere foran er også ønskelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2013 Har vel en del av det her, send meg skiltnummeret ditt på pm. Bremser, standard eller Galfer Tuning Har alt av bærearmer etc fra Topran osv. - - - Updated - - - http://forum.vacn.no/showthread.php?233384-Ryddesalg-senkesett-og-Coilovers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2013 Har du klimaanlegg og/eller automatgir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2013 Har du klimaanlegg og/eller automatgir? Har klimaanlegg, og manuell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...