Hvor handler jeg Xenonpærer som holder?

Anbefalte innlegg

Har en Passat 3BG (bixenon) som trenger nye pærer, de uoriginale som sitter i nå tenner bare av og til, samt at en er rød og ryker sikkert snart.

Ønsker noe med kvalitet sånn at jeg kanskje slipper å bytte så ofte. Noen som har forslag til merker/nettbutikker?

Han jeg handlet de uoriginale med mente at ballastene kanskje var slitt og derfor vil den ikke tenne, men hvorfor funket de originale problemfritt frem til en røyk og jeg bytta begge da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dem har xenon pærer på megalys.no 53__untitled1_crop.jpg

247_D2S_Xenon_Reservep_re_1[1].jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orignial pærer på ebay er nok enklest.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alltid hatt billig pærer fra ebay, har holdt i over 1 år nå, men misstenker at dem ikke lyser like bra som feks Osram og andre kjente merker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte inn noen originale osram pærer for en på jobben til en mondeo fra tysk ebay, han var ihvertfall strålende fornøyd med de og merket ikke noe forskjell på lysstyrke. Fikk vel 3 pærer for prisen av 1 i Norge..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, har bestilt på tysk ebay, skoletysken holdt såvidt ;)

Fant en som virka seriøs med veldig god score, så håper vi det blir bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For original type (D2S etc) så er det bare å kjøpe originale pærer på Ebay ja, ingen tvil om det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.