#1 Skrevet Mars 11, 2013 (endret) Har en flunka ny mastersylinder til Passat/Golf m.flere liggendes.. Dette er til biler uten ABS bremser.De fleste av disse er produsert i stål,men denne er i aluminium. Nypris 1800,- Selges for 1000,- pluss frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2013 Trenger til golf 3, kan du se på bildet jeg har lagt i ønskes kjøpt delen av kjøp og salg og se om den ser lik ut? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2013 Trenger til golf 3, kan du se på bildet jeg har lagt i ønskes kjøpt delen av kjøp og salg og se om den ser lik ut? =) Denne mastersylinderen er for biler uten ABS,dermed med 4 uttak mot 2 stk som du har på din.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2013 Å Filler'n, det var leit. Men takk uansett =) Men, er det kun med og uten abs som skiller på hovedpumpa på min? (beklager off topic I salgstråden din altså). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2013 Opp igjen!Passer til f.eks Golf 2 GTi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2015 Opp igjen med seg. 1000,- inkl frakt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...