Anbefalte innlegg

Har en 93 Audi 80 som det er noen sprekker i glasset på instrumenthuset : gråter :

Så jeg har tenkt å flytte over instrumentene til et nytt instrumenthus :glad:

Men er det en helvetesjobb, eller forholdsvis greit, å ta ut instrumentene og sette de inn igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er en veldi grei jobb.. ta ut instrumenthuset åsså skrur du ut alt fra baksiden på instrumenthuset.. har gjort dette selv pga sprekker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er en veldi grei jobb.. ta ut instrumenthuset åsså skrur du ut alt fra baksiden på instrumenthuset.. har gjort dette selv pga sprekker.

Ikke skru ut ALT da, holder med skruene rundt kanten ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg var litt redd for, at jeg kanskje måtte huske hva som skulle hvor av små duppeditter ol. Men det høres jo ut som en grei jobb så da er det bare å få tak i et instrumenthus : rolleyes Olrud/Møller skulle ha 1150,- for et nytt, noen bedre forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg var litt redd for, at jeg kanskje måtte huske hva som skulle hvor av små duppeditter ol. Men det høres jo ut som en grei jobb så da er det bare å få tak i et instrumenthus : rolleyes Olrud/Møller skulle ha 1150,- for et nytt, noen bedre forslag?

Nærmeste hogger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på, har selv ødelagt instrumentglasset, går det ann å bare kjøpe nytt glass, eller den delen glasset og ringene sitter på ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på, har selv ødelagt instrumentglasset, går det ann å bare kjøpe nytt glass, eller den delen glasset og ringene sitter på ??

Glasset får du ikke kjøpt. Ser for meg at det kan være litt ekkelt og få av også..

 

Men selve huset får du kjøpt :)

Kan sikkert være like greit å få tak i ett brukt ett på høggern også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.