Komplett ombyggingsklar Golf 4-front til Golf 3 (Golf 3,5)

Anbefalte innlegg

Etter mye spekulering fram og tilbake, har jeg besluttet å prøve å selge vekk den Golf 3,5-fronten jeg kjøpte i sommer (2012). Hadde store planer den gang om å bygge om, men siden tiden aldri strakk til og andre prosjekter (bl.a ny bil, kommer snart ny tråd) blir prioritert nå legger jeg ut fronten til salg/bud.

Er en komplett front med alle deler en trenger for å bygge om Golf 3, Golf 3stv og Vento til Golf 4-front. Av deler jeg har er;

-1stk panser

-4 skjermer (Derav 2 helt nye, 1 brukt og 1 def)

-2 frontfangere (Derav 1 brukt og en ny). En ekstra brukt kan følge med

-2 hovedlykter (ett kompl. sett + en reserve)

-Sidespeil

-Dørhandtak, hentet fra Polo

-Komplett frontplate med radiator, kjølevifte og kjølevæskeføler (samme kontaktstykke Golf 3/4)

-2 griller, en brukt og en ny org. med nytt org. emblem

-Grøftelys for plassering i nedre del av fanger

-Xenon-kit til fjærn og grøft (hhv H1 55W/H3 35W, brgge i 6000K). Kan skaffe til nær også

Alle delene som er nye er orginale VW

Selges alt sammen komplett for SOLGT

IMG_0196.jpg

IMG_0194.jpg

IMG_0201.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump. Kom med bud :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye jobb er det og få montert dette? Er interessert men siden jeg ikke vet hvor mye jobb(tilpassing osv)

Så er jeg litt usikker:p eventuelt en how to du kan linke til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er først og fremst å få lakkert det i ønsket farge, for uten om det er det stort sett "plug and play". Er bare å skru av panser, fanger, lykter og grill, frontplate og skjermer (kort sagt, hele fronten) fra den orginale bilen og sette sammen de tilsvarende delene fra dette settet. Skal ikke vere noe tilpassing så vidt jeg vet, bare å bytte rett over :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar kontakt med deg i August, eventuelt følgende måned hvis du ikke har solgt det da.. :-)

Har lyst på settet til min VR6.. Hva er lakkoden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager sent svar, men har det enda. Usikker på lakkoden, men er bare panseret, speila og ene fangeren som er lakkert. Skjermer, støtfanger og grill er helt nye og derfor ikke lakkert i noe annt enn grunning fra fabrikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråd kan stenges, fronten er solgt komplett!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.