Audi S3 imolagul "kyllingbilen" selges rimelig

Anbefalte innlegg

476609_10150818151385376_1040140684_o.jpgHei,

 

Selger min Audi S3 til en rimelig pris ettersom jeg er ute etter ny bil og håper en entusiast med mer tid enn meg kan ta vare på denne herlige bilen.

 

Denne bilen brukes hver dag, og starter hver dag. Har vært lite eller ingen problemer med den siden jeg har hatt den siden høsten 2009. Skiftet olje hver 5 000. Etter jeg flyttet til stavanger har jeg vært jevnlig hos kvål auto og skiftet det som har vært nødvendig, typisk forstillingsdeler, osv.. Skiftet også nettopp tannstanga, etter at denne takka for seg. Kjøpte ny original fra usa, som også ble byttet på kvål. Dette er en kostbar rep. som er ganske vanlig på disse bilene når de har gått langt og vært senka en del.

 

Dette er en utrolig artig bil som går godt og som jeg egentlig aldri har blitt lei av "draget" i.. smiler fremdeles om munnen de gangene jeg flater fjøla i denne bilen.

 

Er montert justerbart bensintrykk, bensintrykksmåler og AFR-måler i denne bilen, så ligger an til å feks kjøre 100% E85 dersom det er ønskelig. (evt med større dyser.

 

Litt facts:

 

  • Audi S3 99'
  • Imola Yellow
  • Svart skinn, med de SKIKKELIGE recaro sportssetene.
  • Boose, med 2x10 aktiv ettermontert sub baki
  • Bra i lakken, frontfanger er litt ruskete og ellers litt småting rundt om. Forskjermene lakkes opp igjen før salg.
  • LED i grøftelys
  • Rota Grid 18x9,5 hele veien rundt.

 

Motor/understell:

 

  • Steg 3 oppsett fra MTM, montert av dahlback i sverige
  • Lader 1,55bar
  • Stort åpent luftfilter
  • Alu.-resirk
  • Alt av vakumslanger i silikon
  • Innsugsslange til turbo fra luftfilter i silikon
  • 3" fra katalysator
  • FK silverline X understell, justerbart i høyde og trykk + rustfritt. Akkurat montert nye fjører og hjelpefjører.
  • Justerbare cambere bak
  • 23mm stabstag bak

 

 

Kilometerstand: 244k, så jeg har kjørt den 50 000 etter jeg prøvde å selge den sist for 3 år siden. Regreim skifta.

 

Frontruta skiftes imorgen, og gjøres litt diverse småting på bilen denne uken slik at bilen blir 100%.

 

Lufter prisen til 120 000, noe som jeg vil si er en veldig god pris for denne bilen. Sier som han som solgte meg bilen; "Er ikke moro å selge biler som aldri er problem med, de er gull verdt."

 

Er ikke mange som kan si de har eid en S-bil i over 3 år uten at det har vært en helvetes kostnad. Kommer bilder.

 

TLF: 97401564

328911_10150408741515376_608584923_o.jpg

333657_10150520945730376_1635639954_o.jpg

472754_10150833536970376_1283565310_o.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har fet lyd ved pådrag! :) lykke til med salg! (hva blir neste bil?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har fet lyd ved pådrag! :) lykke til med salg! (hva blir neste bil?)

Surkler godt i denne når den passerer ja :) Neste bil blir nok ikke audi denne gangen, stay tuned!

 

Holdt godt følge med TTts på bane for 2 år siden. Utrolig kjørbar bil som fungerer like godt til og fra jobb som en dag på banekjøring.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har satt prisen til 110 000 på finn nå :)

 

ingen interesserte fra klubben?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gikk til innbytte, ligger på finn.no til en grei pris nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.