Godkjenning av bil med mindre motor enn det den er levert med?

Anbefalte innlegg

Hva sier regelene om å sette i en mindre motor enn det bilen er registrert og betalt avgifter for?

Tenker dea på et S4/RS4 B5 chassis og sette inn en 1,8t... Dels fordi dette er ikke noe alle gjør og for de det er halveprisen og lettere å skru på ved trimming... Og sp er chassiet klart med et drivverk som holder....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jo ikke være noe imot å få til det. Men motoren kan ikke komme fra en bil som er eldre enn den du setter den inn i ;) Jeg for min del ville myyyye heller hatt en 2,7t til fordel for en 1,8t etter å ha hatt begge deler :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, en 2.1L 600Nm motor basert på 1,8t klinger bedre enn konstant frykt for at det tungskrudde 2,7 monstret skal gå i oppløsning...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller en 2.0TFSI BT med 480hk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hver sin smak :) Jeg liker tidlig turbotrykk :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har flere formeninger om dette...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, alt uten om motor vil jo være likt... Fy fan for et molbo land vi bor i... Så lenge motoren levert i samme årsmodell som det er snakk om, så er jo dette godkjent med tanke på utslipp,støy og CO...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

send en søknad eller send en mail til statens vegvesen...jeg fikk gode svar og god info om hva jeg skulle gjøre og hvem jeg skulle henvende meg til når jeg skulle godkjenne justerbare kontrollarmer forran og bak på s4 b5'n min...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.