Anbefalte innlegg

image.jpgHei, ønsker å selge bilen jeg hadde tenkt å bruke som vinterbil, noe det aldri ble noe av.

 

Den har sportsstoler i sort stoff, el vindu forran, kjørecomp med defekt display.

 

Byttet toppakning siden denne var gåen når jeg kjøpte den og toppen var skjev så fikk den planslipt, han som utførte jobben har sannsynligvis kakke til ene pinbolten til lageroverfallet noe jeg ikke såg før det var for sent. Så motoren har ett knekt lageroverfall, men er montert sammen uten, har ikke kjørt en meter med den etter det men har hatt oppstart på den.

 

Også er det noe rust i hjulhuset v.s.b som bør sveises om den skal brukes på veien igjen.

Ellers ser den ikke spesielt pen ut i lakken ettersom lakken har reagert når en tidligere eier har forsøkt å lakke v.s + panser.

 

Ypperlig til 20vt prosjekt.

 

Kan vell ikke forlange de helt store summene men setter prisen til 7000/bud her inne. Har en i området her som vil ha den for 8000 men han sliter med å få solgt unna en bil slik han har plass. Så første med peng får denne. Alle bud vil bli notert.

 

Ring gjerne meg på tlf 92621872/ vegard nilsen om du lurer på noe. Bilen befinner seg i ÅLESUND.

image.jpg

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump.. Alle bud blir vurdert, skal bort enten hel eller i deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selges hel eller i deler, skal bort.. Bilen har ganske helt sport interiør i quattro stoff, svart. Lurer litt på om Bilen kan være en orginal 90 sport ? Noen som kan bekrefte, avkrefte dette? Med tanke på ett på bakskjermene er det tynne plastlister, på dørene er det breie men disse har blitt byttet en gang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.