#1 Skrevet Mars 12, 2013 Haster, ønskes kjøpt ytre drivknute S2 Coupe bak. Delenr: 893498099PX Helst rundt Oslo området 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2013 Vi kan bestille, pris til betalende medlem i VACN er kr 1264,- inkl mva (etter rabatt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2013 Hvor fort kan du levere? Evt hvor kan jeg hente? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2013 Kan ha de på jobben til i morgen kl 12.00, kan hentes der, evt sendes men det tar en dag eller to ekstra (og koster ekstra i frakt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2013 Har kanskje en knute jeg kan brukes. Du hører fra meg imorgen om jeg trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2013 den er grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2013 Ser ut som det ordner seg. Stor takk til Jacob for veldig bra service! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...