#1 Skrevet Mars 12, 2013 Oppdaget i dag at jeg har fått en skikkelig steinsprut i panseret. Det er snakk om et merke med 2-3mm i diameter, helt inn til metallet. Bilen er en fantomsort '09 A4 som ellers er ganske strøken. Hvilke alternativ har jeg, og hva gjetter dere at dette vil koste? Er selv rimelig grønn på lakk og bilpleie. Sigmund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2013 Dette er fullt mulig å ordne, og trenger nødvendigvis ikke koste så mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2013 Dette er fullt mulig å ordne, og trenger nødvendigvis ikke koste så mye. Det høres jo bra ut. Men hvordan ordnes dette, og hvem i Osloområdet kan jeg henvende meg til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2013 Dette vil jeg tro er en grei jobb for MPS Micropaint på Rud (etasjen over Mercedes/BOS) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2013 Eventuelt så kan jeg se på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2013 Thx! Jeg starter med å ta kontakt med dette Micropaint-firmaet på Rud. S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...