#1 Skrevet Mai 10, 2005 Hei Har fått tilbud om inbytte i en audi RS2. Vet at noen av disse ble levert originalt med avtagbart hengerfeste. Noen som vet hva det koster og få montert? Må selvfølgelig være av den typrn som er fulstendig usynlig når det ikke er i bruk. Av den typen som har feste mekanismen liggende bak fangeren. Mvh Stian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2005 hadde dette på s2`en min, syntes ingenting, hørte noen på audi snakket om at det var pristillegg på svimlende 30 000,- når man bestilte bilen for å få den med dette hengerfestet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2005 Det kan sikkert stemme.... Samme på A8 nytt.... Men bare 18.000 for ettermontering av samme typr feste til A8. Så jeg hadde håpet på noe likende på RS2. Noen som kan bekrefte dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2005 "Bare" 18000,-........ Hørtes ut som du synes det var billig... snakk om å hive pæng ut vinduet ja Går det ikke ann å gjøre dette selv da? Sjekket pris i Sverige ol for deler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2005 Hei Har fått tilbud om inbytte i en audi RS2. Vet at noen av disse ble levert originalt med avtagbart hengerfeste. Noen som vet hva det koster og få montert? Må selvfølgelig være av den typrn som er fulstendig usynlig når det ikke er i bruk. Av den typen som har feste mekanismen liggende bak fangeren. Mvh Stian. Finnes westfali som ble monter fra audi, vet ikke hva det koster nytt (eller om det kan leveres) men 30000 hørtes mye ut, finnes noen brukte for salg, har fått tak i et som jeg skal montere på min rs 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2005 Finnes westfali som ble monter fra audi, vet ikke hva det koster nytt (eller om det kan leveres) men 30000 hørtes mye ut, finnes noen brukte for salg, har fått tak i et som jeg skal montere på min rs 2 Takker for tilbakemelding! Hvor fikk du tak i det? og til hvilken pris ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 13, 2005 Takker for tilbakemelding! Hvor fikk du tak i det? og til hvilken pris ? Har vert noen for salg Bilisten og Nordicaudi ca 2000-3000 kr brukte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 1, 2005 Finnes westfali som ble monter fra audi, vet ikke hva det koster nytt (eller om det kan leveres) men 30000 hørtes mye ut, finnes noen brukte for salg, har fått tak i et som jeg skal montere på min rs 2 Fridtjov - siden innboksen din er schmekkfull, får jeg ikke sendt deg en PM om dette. Derfor legger jeg den i tråden her, i håp om at du ser dette. Evt. andre som vet noe om det jeg lurer på : Jeg har RS2 selv og kunne godt tenkt meg feste, men bare lurer på om det blir for lavt, siden bilen er noe senket - alternativt hvor mye jeg ender opp med å måtte sage i bakfangeren (original, hvis ikke jeg husker feil) osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 1, 2005 Mener å huske at på RS2 med org.hengerfeste er det vist koblet opp mot ecu, slik at du ikke får max ladetrykk ved kjøring med henger...Mener det står noe om det i koblingskjemaet til RS2...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 2, 2005 Mener å huske at på RS2 med org.hengerfeste er det vist koblet opp mot ecu, slik at du ikke får max ladetrykk ved kjøring med henger...Mener det står noe om det i koblingskjemaet til RS2...? Det er mye mulig, uten at det var dette jeg lurte på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 2, 2005 Mener å huske at på RS2 med org.hengerfeste er det vist koblet opp mot ecu, slik at du ikke får max ladetrykk ved kjøring med henger...Mener det står noe om det i koblingskjemaet til RS2...? Min S4 har org. hengerfeste. Det er iallfall ikke koblet opp i mot ecu 1 stk. Tysse boggihenger 90 grader ut fra bilen sier vel sitt om det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 2, 2005 Ifølge AKTE, så er det forskjellig radiator også på bil med/uten hengerfeste, dette gjelde VW, vet ikke med audi... er nok mere som er forskjell enn bare festet ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 2, 2005 Hvorpå jeg nok en gang forsøker å stille spørsmålet om hvorvidt noen med senket RS2 har montert avtagbart HF og om erfaringer rundt dette.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 3, 2005 Hvorpå jeg nok en gang forsøker å stille spørsmålet om hvorvidt noen med senket RS2 har montert avtagbart HF og om erfaringer rundt dette.... Nå har jeg ca null peiling på rs2 (bortsett fra at jeg vet at det er en pokker til rå bil da ), men kan ikke tenke meg at det skulle by på problemer at den er senket? For kroken festes vel i karroseri, ikke på understellet? For da skulle det gå greit med fangeren bak.....? Tenke jeg skulle svare deg, siden ingen andre gjorde det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 20, 2005 Noen som har sett hengerfeste til RS2 ?? Må være avtagbart ok ikke synelig når det ikke er montert. Mvh Stian F. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 21, 2005 På det engelske S2 forumet er det en kar som har en RS2 som "trekkbil" for banebilen sin. RS2`n er senket og det sitter ett rektagulært lokk over festet til kroken når den ikke er i bruk. Det er en stund siden jeg har sett tråden og husker heller ikke nicket til han som eier bil. Men man kan jo søke http://www.s2forum.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 21, 2005 Hvorpå jeg nok en gang forsøker å stille spørsmålet om hvorvidt noen med senket RS2 har montert avtagbart HF og om erfaringer rundt dette.... eg har senket rs`en ca1,5cm og har avtagbart hengerfeste, det går helt fin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 21, 2005 eg har senket rs`en ca1,5cm og har avtagbart hengerfeste, det går helt fin Selge det ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 21, 2005 På det engelske S2 forumet er det en kar som har en RS2 som "trekkbil" for banebilen sin. RS2`n er senket og det sitter ett rektagulært lokk over festet til kroken når den ikke er i bruk. Det er en stund siden jeg har sett tråden og husker heller ikke nicket til han som eier bil. Men man kan jo søke http://www.s2forum.com Vil ikke ha det med lokk.... skal være helt usynelig... Jeg vet dette ble levert originalt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...