#1 Skrevet Mars 14, 2013 finnes det ikke andre vaskeanlegg her i byen utenom k2000 som er innendørs, og som du kan bruke egen bøtte etc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2013 Ren Bil har på Flatåsen, helt nytt anlegg. Selv bruker jeg om vinteren Statoil Innherredsveien, fyller ei bøtte (med gamma seal) hjemme å tar med meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2013 Ren Bil har på Flatåsen, helt nytt anlegg. Selv bruker jeg om vinteren Statoil Innherredsveien, fyller ei bøtte (med gamma seal) hjemme å tar med meg var på ren bil istad... der fikk jeg beskjed om at det ikke var noen innendørs vaskeanlegg ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2013 Shell bilbyen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2013 Shell bilbyen? ikke lov med egen bøtte.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2013 Seriøst? Nazi shell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2013 skulle ønske det var en ordentlig plass jadu:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 4, 2013 ren bil på flatåsen har vakse hall innendørs ja men da blir det maskinvask selvvask anlegget er utendørs men bare plass til 2 biler litt domt at Ren bil ikke beholdt det gamle vaskeanlegget på heimdal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 4, 2013 ren bil på flatåsen har vakse hall innendørs ja men da blir det maskinvask selvvask anlegget er utendørs men bare plass til 2 biler litt domt at Ren bil ikke beholdt det gamle vaskeanlegget på heimdal det er da vaskeanlegg der enda:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 4, 2013 jo er det men annet firma som eier det nå, de bruker ikke samme såpe osv som Ren bil har mener jeg , merket noe forskjell sist jeg vaska passaten til pappa der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 4, 2013 vasker uansett med mitt eget utstyr jeg da... eneste jeg er avhengig av er vann til bøtta å ht spyler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 4, 2013 det gjør æ også, sku ha handla sæ ht spyler trur æ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...