#1 Skrevet Mars 14, 2013 (endret) er det samme bremseklosser på bigreds calippere og 996 calippere? hvilke bremseklosser anbefaler dere og hvilken forhandler og pris ? Mvh Rolf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2013 ingen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2013 Vil tru at det blir heilt feil innpress på skivene. Trur det er meir arbeid enn hva det er verdt. Her e jo så uendelig masse andre oppgraderinger til bremser framme som er masse enklere å tilpasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2013 tråd kan slettes.. porsche bremser kjøpt noen som kan bektrefte om man kan bruke samme klosser på bigreds som 996 calippere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2013 hjelp ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2013 ligger vel bigreds på andre siden av veggen som du kan prøve? Eller så må du nok finne ut hvor caliperene dine kommer fra eller sende inn mål av klossen til noen som selger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 18, 2013 Ee det ifra Rs2 eller 996 bremsene dine kommer ifra da? Vi he ivertfall bremse ifra Rs2 med Big reds. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 18, 2013 996 kalipperne bruker hvertfal frp3051 klossene til Ferrodo:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 18, 2013 er fra RS2 grunnen til jeg lurer på om det er samme på rs2 bigreds og 996 calippere er fordi jeg ringte koolart å han trudde det vil vær helt sikker før jeg bestiller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 18, 2013 Ferrodo e ivertfall veien å gå Rolf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 18, 2013 e vell berre å ringe rundt i morgen å få tak i lest meg fram til att det er samme som Porsche 993 TT så får bestille til de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 7, 2013 har kjøpt Ferrodo ds2500 klosser hos autopower.. måtte slipe ned klossene for å få dei til å gå inn i calipper.. men noe er galt ser att klossene helt sikkert er feil.. hvilken klosser må jeg da kjøpe ?? haster! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 7, 2013 ingen ?? må bestille i morgen å vil være sikker på jeg bestiller rett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 7, 2013 Står det ikke et delenr på kaliperene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 7, 2013 Står det ikke et delenr på kaliperene? har desverre ikke mulighet å finne ut dette før neste uke.. er rs2 bigreds, alt jeg vet.. kjøpt av jan andreas torvik her på forumet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 7, 2013 Akkurat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 7, 2013 De pa bildet Er ikke big reds, men nyere monoblokk-kalippere. Står delenummer pa kalipperne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 8, 2013 De på bildet ser for små ut for skiva ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 8, 2013 De på bildet ser for små ut for skiva ? fikk bare halve klossen inni pga tappene inni calipper.. regner med jeg må ha noen slike som på bildet her.. må bare smøre meg med tolmodighet å vente med å bestille til jeg er hjemme å har funnet delenr på calipper.. begynner og nærme seg treff og jeg blir mye vekke på jobb.. mye som må gjøres med bilen også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 9, 2013 Det er ikke Boxster calipere da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 9, 2013 Det er ikke Boxster calipere da? var veeldig like ja.. s8 skiver 321 mm mener jeg på ? har ikke noen flere bilder da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 9, 2013 Boxter tar 312mm "a8 skiver" boxter s er det vel som tar 321mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 10, 2013 Boxter monoblokk er det samme som 996 calliper. Disse finnes i forskjellige størrelser. Typisk ser klossene slik ut: Big Reds er porche 993 callipere. De har klosser som ser slik ut: For å finne riktige klosser kan det være lurt å se litt på tegninger som du kan finne på feks meca.no eller mekonomen.no sin webkatalog. Da kan du feks skrive ut en papirmodell å prøve i dine callipere... mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 10, 2013 Boxter monoblokk er det samme som 996 calliper. Disse finnes i forskjellige størrelser. Typisk ser klossene slik ut: [ATTACH=CONFIG]194050[/ATTACH] Big Reds er porche 993 callipere. De har klosser som ser slik ut: [ATTACH=CONFIG]194052[/ATTACH] For å finne riktige klosser kan det være lurt å se litt på tegninger som du kan finne på feks meca.no eller mekonomen.no sin webkatalog. Da kan du feks skrive ut en papirmodell å prøve i dine callipere... mvh Vegard takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 13, 2013 996351425 er delenr på calippere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...