Felger til Audi A4 B5 - Hjelp

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lyst å bytte felger før sommeren, altså kjøpe nye felger m/dekk, og legge nye vinterdekk på mine sommer felger jeg har nå.

Har dere noen tips til felger som passer en Audi A4 B5? legger ved et bildet av bilen med vinter dekkene som jeg skal kvitte meg med.

PS: (Ser nå at denne tråden står i feil kategori, om en forum administrator/moderator kan flytte min tråd til dekk/felg hadde det vært supert!)

741181_10151182579127373_1232015282_o.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du senke den? Hvis ikke, så vil 19" se for stort ut. 18" passer fint da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke noe senk, ikke denne sesongen værtfall.. :P

dekkdim? 225/40R18, ser det bra ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg noen 35 mm senkefjærer først, deretter finner du et par flotte originale felger. 17" Avus fra Audi S4 er jo flotte felger til B5. Eller RS4 1-felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bør opp på 18, og gjerne 8.5 et 35 med 225/40 dekk ;) det ser bra ut på både senka og usenka b5 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom dette er en FWD-bil får man kjempefin hverdagsbilhøyde med Eibach Sportline-fjærer (og du slipper ferie-stuket). En tidligere verkstedkollega hadde slike på en B5 han hadde sammen med 19" Rial Le Mans, som de fleste kjørte med på den tida om de ikke kjørte med RS4 I;). Så meget kledelig ut og hadde sett like fint ut med et sett 18" (f.eks. de foreslåtte Avusene være seg i 17" eller 18"). 18" Bolero ser også vakkert ut på dette karosseriet:).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.