#1 Skrevet Mars 15, 2013 (endret) Har en komplett 6trinns S2/RS2 giroverføring til 01E til salgs. Mangler kula til eine staget men 034 selger uniballinnsats så man får tightere giring til 100$. http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-40008090urq-shifter-bushing-linkage-upgrade-audi-s2rs2-01e-speed-p-22414.html Selges 3500. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2013 Med komplett så menes alt mellom neven til fører og selve girkassa? Den aluminiumsbraketten som sitter på toppen av kassen og det hele? Andreas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2013 Det stemmer delvis. Alle stag + støtteplata på toppen. Girsjalter kan følge med, men denne er slitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2013 Fortsatt til salgs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2013 litt offtopic, men er selve girspaken/braketten lik som på 5trinns i s2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2013 Girspaken er jeg ikke sikker på. Fortsatt til salgs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 4, 2013 Har du denne enda eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 4, 2013 Denne ligger her ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 4, 2013 Jeg kan ikke se at du mangler noen kuler jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 4, 2013 Da er denne solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 22, 2013 å den uniball greia er noe av de færst driten jeg har vært borti når det gjeldel instilling For dere som tenker tangen så kjøp heller wire overføring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...