Anbefalte innlegg

noen som har lakkert felgene sine med Plastidip?

 

Ser på youtube at de lakkerer de stående? Ville det ikke vært bedre å lakkere di liggende, med tanke på sig i lakken?

 

Holdbarhet på dette? Tåler det avfetting og vask?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har lakkert felgene sine med Plastidip?

 

Ser på youtube at de lakkerer de stående? Ville det ikke vært bedre å lakkere di liggende, med tanke på sig i lakken?

 

Holdbarhet på dette? Tåler det avfetting og vask?

 

nå er vel plast i dip ganske mye tjukkere enn vanlig lakk. så skal du vel ta mange "lette" lag..

mwn har vel ikke noe å si om du lakkeret dem liggende heller; p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tåler ikke Prickbort, for eksempel. Ellers tåler det ganske mye, og egentlig ganske lett å reparere hvis det blir noen skader.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det Plastidip som gir vanlig halvblank grå felg resultat?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det Plastidip som gir vanlig halvblank grå felg resultat?

 

Plastidip kan overlakkes med vanlig lakk for å skifte farge, så du kan lakke felgene med Hvit plastidip, også lakke over med blank grå lakk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes tilsetninger som skaper tilnærmet blank overflate også. Og småflasker for å blande den fargenyansen du vil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tåler som Brage sier ikke Prickbort og andre petroliumsbaserte produkter. Forøvrig har jeg lakka mange griller og fått litt avfetting på dem, vises ikke. Vask og tørk er litt kinkig, i og med at det er en gummiaktig overflate. Jeg brukte Surfex, som er bra til gummi og plast, så litt såpe med høytrykksspyler, så ble det bra.

IMG_0542.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har kjørt med plastidipa felger fra september til desember uten no problem vasket gjevnt med høytrykk så den tåler litt juling, har nå plastidip på nedre del av grillen og den har fått gjennomgå i vinter :) men fortsatt fin begynner å se at det har løsnett litt nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har prøvd og lakkert felgene i Plastidip FØR dere har lagt på dekka ? er vel bare og glemme sikkert ?

 

9,5" felg med 225\35R19 dekk !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stor fare for at dippen revner ved montering, såfremt du ikke skal lakkere kun senter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stor fare for at dippen revner ved montering, såfremt du ikke skal lakkere kun senter

 

Mm, det jeg ser for meg også :S får vel heller prøve og lakkere de når de er lagt på felgene da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har prøvd og lakkert felgene i Plastidip FØR dere har lagt på dekka ? er vel bare og glemme sikkert ?

 

9,5" felg med 225\35R19 dekk !

Lakkerte mine før dekk... Det var ett rent h..... for omlegeren å få de på..:) Masse glidemiddel må til... Sprayet et lag etter dekkene var montert og... Mener man må lakke før dekk blir lagt på, dette for å få lakken rundt kanten....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dippa mine sommerfelger på gammel audien, la 4 tynne lag, ble veldig fornøyd, tålte veldig mye også.

Men når jeg la om til nye dekk i løpet av sommeren ble kantene litt reven bort, men er ikke verre enn å bare rive det bort igjen og legge på nytt.

Veldig enkel og grei løysning, og ja jeg hadde de liggende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.