#1 Skrevet Mars 15, 2013 Er det noen i Larvik som har vagcom og kan fjerne en airbag lampe på en Transporter T5. Koblet fra lampen til passasjer airbagen når jeg var inne å rotet i midtkonsollen, så er nok derfor den har dukket opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2013 Fungerer ikke med av med batteri, vente, på med batteri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2013 Tror ikke det, men har ikke testet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2013 Før jeg fikk div vagcom-kopier, spurte jeg pent på verkstedet på møller, og de ordnet det gratis! Hadde akkurat samme problem, lot seg ikke slette uten å gå inn i sentralen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2013 Var innom Møller i dag og fikk det fikset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...