#1 Skrevet Mars 15, 2013 Skal ha 225/35-19 på 9.5" felg og hadde planer om å bruke achilles, men er det andre budget dekk som er smale mtp strekk? Hørt at sunny skal være smalt og men er det noen andre, eller har noen evnt noen bilder? syntes ikke det var altfor mange bilder i den dimme å sammenligne på tyrestretch i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2013 Finner en liste i dette innlegget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2013 Finner en liste i dette innlegget. supert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2013 Sunny skal være smalt og strekke veldig pent, visstnok, men har KUNN hørt dritt om dekket av alle som har sagt noe om det har selv Achilles, og det er helt ok dekk hadde kjørt falken fk452 selv om jeg skulle hatt den dimmen i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2013 Sunny skal være smalt og strekke veldig pent, visstnok, men har KUNN hørt dritt om dekket av alle som har sagt noe om det har selv Achilles, og det er helt ok dekk hadde kjørt falken fk452 selv om jeg skulle hatt den dimmen i år Har hatt Sunny selv men mener at kvaliteten ikke var helt den super, mulig jeg surrer med minerva, for det er ihvertfall ikkjjjjjjjje bjaaa dekk Tror jeg prøver å få tak i noen nankang ns2, falken er vel noe dyrere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2013 Kjørte selv med achillies 225\35R19 på 9.5" felg og det funket bra det noen bilder .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2013 ser bra ut det, men er tomt for achilles i den dimmen i hele verden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 16, 2013 Om du skal hive på sunny og den kvaliteten så kan du bare kjøre i fjellveggen med en gang, for det kommer til å skje uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...