#1 Skrevet Mars 16, 2013 (endret) Hel S6 4.2 manuell 6tr selges i deler. Følgende deler er IKKE til salgs: -Motor med starter og dynamo (er bare bare selve kjernen av motor som er solgt, alt rundt kan selges) -Girkasse, diff, akslinger og giroverføring, pedalsett -Fjærbein foran (Kan vurderes å selges hvis jeg får et godt bud ) -Fanger foran og bak (Kan også vurderes hvis jeg får et godt bud) -Framskjermer (med innerskjermer) (Kan vurderes solgt hvis prisen er rett) -Panser -Servopumpe -Ratt med airbag -Refleksplate på bakluke Alt annet er til salgs f.eks svart skinninteriør uten hull, men dessverre uten varme. Send PM eller sms/ring 90812091 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2013 Pris på Ac radiator, venstre frontlykt og eventuelt front fanger visst du selger den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2013 Hva er et godt bud på frammfangar da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2013 Siden fanger mangler høyre deksel så går den for 2500,- Ellers beholder jeg den selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2013 Pris på baklysrampe? Er den nogenlunde hel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2013 Pris på baklysrampe? Er den nogenlunde hel? Solgt dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2013 Pris på instrumentpanel? Framskjermene rustfrie? evnt pris på de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2013 Pris på invendig B stolpe deksle øvre del, D stolpe deksel, og deksler på bakluken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...