#1 Skrevet Mars 16, 2013 Skulle til å skifte begge skiltlyspærene i dag, men skruene for dekselet er runde. Noen tips til å få de ut selv? Eller må jeg på verkested for dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2013 Borr av toppen på skruen og ta av dekselet, og bruk en nebbtang for å få ut restene av skruen (ikke borr for mye, bare nok til at hodet på skruen detter av) Dette er klassisk på alle audiene jeg har hatt. Feil vinkel for å skru de av. Denne løsningen krever såklart at du får tak i nye skruer, men det må jo være mulig å få tak i Jeg har gjort dette flere ganger, med suksess! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2013 Som Roger sier, borr forsiktig toppen av skruene. Har skjedd på to av mine Audier dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2013 Har en tendens til å irre fast disse skruene. Har samme problem på min og har gitt det opp. Må bytte hele ramma der for å få orden på det. Om du vil prøve kan du bestille nye glass for en slikk og ingenting på møller. Disse kommer med ny skrue i pakka. Knuste/klippet av glasset på min og tok tak i skruehodet med nebbtang. Skruen satt allikevel så hardt at hodet gikk av. Lykke til det kan jo være du er heldigere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2013 Jeg skulle uansett bytte glass, (sprekk) og dremlet et smalt spor i skruen som forrige eier hadde skrudd litt hardt på. Ikke rakker'n om den løsnet da heller, så løsningen ble å bore ut hodet, klippe skruen, bore ut restene og gjenge opp hullet. Litt mer jobb enn jeg hadde lyst til, men ble bra etterpå! Sjekket først med Møller ang. kun ny skrue til den andre siden, men skruen kommer bare sammen med glasset. Så ut som den nye var i syrefast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2013 Når dubruker nye skruer, sett inn rustfri/syrefast, så slipper du problemer i fremtiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...