#1 Skrevet Mars 17, 2013 Hei vurderer selge bilen min. Er i grei brukskikk men trenger litt stell. Det som bør gjøres er lakk, ny frontrute ,Instrument svikter til tider. Går bra uten ulyder. sitter chip i den pluss eksos. Bud over 80 ønskes bilder kommer senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2013 Inbytte intressangt? Farge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2013 (endret) Bilen er grønn. skal legge ut bilder i kveld. Hvordan bil er det snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2013 http://forum.vacn.no/showthread.php?252572-Audi-S6-Sleeper Skal montere 3" rustfritt i helga, og forhåpentligvis komplett rs2 oppsett om eg ikkje blir sendt offshore att i påska. Gullegod bil med null feil teknisk, litt lakkslitasje men blir ein real rubbing i påska. Blir flexifuel med 3 valgfrie map i original hjerne med modifisert luft/bensin chip frå034 og etter påska. No i første omgang kun jonus oppsett på ein ekstra hjerne eg har etter rs2 oppsett er satt i, skifte reg reim og vann pumpe og alt i same slengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2013 Har listene som skal være under frontlyktene hvis du trenger Lykke til med salget btw: er bytta reg nr på denne siden den var til salgs sist? hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2013 Vil prøve rydde litt i gården her:) Men så grei ut den bilen ja:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 21, 2013 Har listene som skal være under frontlyktene hvis du trenger Lykke til med salget btw: er bytta reg nr på denne siden den var til salgs sist? hmm Ja er bytta skilt. Bilen stod plutselig uten et skilt en morgen Morsom bil men jeg har kjøpt meg noe annet Har de listene jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...