Anbefalte innlegg

Hei vurderer selge bilen min. Er i grei brukskikk men trenger litt stell. Det som bør gjøres er lakk, ny frontrute ,Instrument svikter til tider. Går bra uten ulyder. sitter chip i den pluss eksos. Bud over 80 ønskes :) bilder kommer senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inbytte intressangt? Farge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SAM_1845.jpgBilen er grønn. skal legge ut bilder i kveld. Hvordan bil er det snakk om? :)

SAM_1843.jpg

SAM_1846.jpg

SAM_1838.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://forum.vacn.no/showthread.php?252572-Audi-S6-Sleeper

 

Skal montere 3" rustfritt i helga, og forhåpentligvis komplett rs2 oppsett om eg ikkje blir sendt offshore att i påska. Gullegod bil med null feil teknisk, litt lakkslitasje men blir ein real rubbing i påska.

 

Blir flexifuel med 3 valgfrie map i original hjerne med modifisert luft/bensin chip frå034 og etter påska. No i første omgang kun jonus oppsett på ein ekstra hjerne eg har etter rs2 oppsett er satt i, skifte reg reim og vann pumpe og alt i same slengen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har listene som skal være under frontlyktene hvis du trenger ;)

 

Lykke til med salget ;)

 

btw: er bytta reg nr på denne siden den var til salgs sist? hmm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil prøve rydde litt i gården her:) Men så grei ut den bilen ja:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har listene som skal være under frontlyktene hvis du trenger ;)

 

Lykke til med salget ;)

 

btw: er bytta reg nr på denne siden den var til salgs sist? hmm

 

Ja er bytta skilt. Bilen stod plutselig uten et skilt en morgen :) Morsom bil men jeg har kjøpt meg noe annet :) Har de listene jeg å :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.