#1 Skrevet Mars 18, 2013 Hei! Prøver å finne ut hvor bred felg som går maks på Transporter og hvilket innpress man isåfall må på. Får beskjed fra felg-fabrikant at de tør ikke gå god for mer enn 9,5", men jeg har hørt at det går med 10". Noen her som har et eksakt svar på dette så taes det imot med stor takk Mvh Sindre Langberg Daglig Leder Tempe Dekkservice AS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2013 10" er ikke noe problem rund baut, rundt ET45 foran på mine felger. Bak hadde jeg ET35. 11" går bak på disse bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2013 Flere som kjører med 10 og et40 men er nok best med et45. Har selv flere felg sett med TUV på et45 samt også 9,5 med et40. Bak er det som regel ingen problem samt at Lang T5 kan ha bredere felger bak en kort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2013 Kjører 10x20" med 275 dekk rund baut på min T5 4Motion Kort utgave Tror det er ET45 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...