#1 Skrevet Mars 18, 2013 Ønsker å kjøpe en dobbel-din midkonsoll til 98-05 A6/Allroad Trenger ikke spiller bare selve midkonsollen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2013 Kan kjøpe ramma på møller, har delenummer 970 422 mener jeg å huske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2013 Kan kjøpe ramma på møller, har delenummer 970 422 mener jeg å huske. Ja jeg har skjekket prisen og det er uaktuelt å kjøpe den derfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2013 Bare nysgjerrig, men hva var prisen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2013 Bare nysgjerrig, men hva var prisen? Ca 3500,- tror jeg det var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2013 Ca 3500,- tror jeg det var Men du trenger jo bare rammen, ikke hele konsollen for å få dobbeldin. Og modde klimaenheten litt eller kjøpe en som er lagt for 2din. Rammen som jeg skrev om gir feste til 2din spiller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 20, 2013 Jeg har sånn liggende kom med bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...