#1 Skrevet Mars 18, 2013 (endret) Har et sett med rs4 b5 bremser, disse passer perfekt om du vil ha noe større på S4'en foreksempel. Det er 360mm framme og bak husker eg ikke. Dei er dreiet ned litt. Settet har ikke blitt brukt det siste året og det var nesten nye bremseklosser på før det vart tatt av. Pris setter eg til 6000kr eller bud. nr. mitt er: 92450108 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2013 Ka er det som er dreiet ned? Skivene? Var det på grunn av kast? Er litt intrisert;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2013 Ja skivene på grunn av kast:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2013 Har du bilder? Etter som jeg har lest på div forumer så skal disse være bolt on på en A6 2.7 biturbo..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2013 Har du bilder?Etter som jeg har lest på div forumer så skal disse være bolt on på en A6 2.7 biturbo..? Skal få tatt bilder i morgen.. skal ver samme som denne type a6 teor eg ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2013 Jeg har hvertfall samme bremser som S4 ettersom jeg har skjønt... Hvordan er tilstand på kalippere? Lakk, stempler, gummi osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 19, 2013 (endret) tilstanden på kalipperne er bra. Bak bremser,, vasket bakstillingen før eg satt det inn,, derfor har de blitt rust farge på skivene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 20, 2013 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...