#1 Skrevet Mars 18, 2013 Har en ny kompressor til min GT3071R men ingen i Sverige klarer å bytte ut med det gamle og balansere turboen. (Bor i Gøteborg) Er der noen i Norge som er kompetente? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2013 Jeg byttet nylig kompressor hjulet til min Gt2871r + glassblåsing og balansering hos Turbopower.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2013 Har en ny kompressor til min GT3071R men ingen i Sverige klarer å bytte ut med det gamle og balansere turboen. (Bor i Gøteborg) Er der noen i Norge som er kompetente? Høres merkelig ut? Ring svensk turbo service i Gøteborg og snakk med Amadeus, han har fikset alt for meg. Vis ikke han gjør det så ringer du, SL Turbo i Degerfors han vet jeg kan det. Ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2013 Turboservice og GIK her i Gøteborg kunne ikke hjelpe. Turboen er ikke ny og derfor ville de ikke kjøre den i maskinen. Airtune i Stockholm har ikke maskin til å balanser den på akselen. Ringer SL turbo nå og Turbopower i Kongsberg og ser om noen kan hjelpe til. Utrolig om jeg må sende hele turboen tilbake til USA for noe som dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2013 SL Turbo fikser brasene. Takk for tipset Johan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2013 Bra det gikk i orden. For andre som leser dette, så hadde nok Turboservice Høvik også gjort dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2013 SL Turbo fikser brasene. Takk for tipset Johan. Bare hyggelig Øystein, godt det ordna sig. SL er drit flink og gunstig i pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...