Anbefalte innlegg

Har en ny kompressor til min GT3071R men ingen i Sverige klarer å bytte ut med det gamle og balansere turboen. (Bor i Gøteborg)

Er der noen i Norge som er kompetente?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg byttet nylig kompressor hjulet til min Gt2871r + glassblåsing og balansering hos Turbopower.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en ny kompressor til min GT3071R men ingen i Sverige klarer å bytte ut med det gamle og balansere turboen. (Bor i Gøteborg)

Er der noen i Norge som er kompetente?

Høres merkelig ut? Ring svensk turbo service i Gøteborg og snakk med Amadeus, han har fikset alt for meg.

Vis ikke han gjør det så ringer du, SL Turbo i Degerfors han vet jeg kan det.

Ok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turboservice og GIK her i Gøteborg kunne ikke hjelpe. Turboen er ikke ny og derfor ville de ikke kjøre den i maskinen. Airtune i Stockholm har ikke maskin til å balanser den på akselen. Ringer SL turbo nå og Turbopower i Kongsberg og ser om noen kan hjelpe til. Utrolig om jeg må sende hele turboen tilbake til USA for noe som dette...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SL Turbo fikser brasene. Takk for tipset Johan.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra det gikk i orden. For andre som leser dette, så hadde nok Turboservice Høvik også gjort dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SL Turbo fikser brasene. Takk for tipset Johan.

Bare hyggelig Øystein, godt det ordna sig.

SL er drit flink og gunstig i pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.