#51 Skrevet April 21, 2013 Tar med meg Jbiibs på tur i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 21, 2013 får se om jeg rekker. Må nesten prøve å stikke innom nå som bilen faktisk er vaska for mindre enn 24 timer siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 21, 2013 im in! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 22, 2013 Regner med vi kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet April 22, 2013 Hei boys! Er det noen i lokallaget som har VAG-COM og kunne utført en slik needle sweep / gauge test omprogrammering for en bigmac på min A4? :-) rekker ikke komme ikveld, men skal komme ila mai... Cheerio 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet April 22, 2013 Hei boys! Er det noen i lokallaget som har VAG-COM og kunne utført en slik needle sweep / gauge test omprogrammering for en bigmac på min A4? :-) rekker ikke komme ikveld, men skal komme ila mai... Cheerio Det kan jeg fikse for deg ;P Forutsatt at det er mulig på bilen din da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet April 22, 2013 Vil du prøve å mekke needle sweap for meg også? haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet April 22, 2013 Vil du prøve å mekke needle sweap for meg også? haha Kan spare deg for skuffelsen alt nå, du må bytte til S3 instrument i såfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet April 22, 2013 Miiiiiiiiig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet April 22, 2013 Noen som har en boost leak tester jeg kan låne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet April 28, 2013 Noen som er klare for i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet April 29, 2013 Kanskje:) om det er fint vær! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet April 29, 2013 Jeg har kveldsvakt på sykehuset idag og neste mandag, så kommer ikke de dagene, men kommer sterkt tilbake etter jeg har fått ferdig denne møkkete turnusen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet April 29, 2013 Årsmøte der jeg bor, så får se om jeg rekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet April 29, 2013 Jeg jobber så dukker ikke opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet April 29, 2013 Håper fin været holder seg ut til ikveld. ER klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet April 29, 2013 The Boss er sjefen ikveld, så jeg kommer ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet April 29, 2013 Jeg skal faktisk ta turen i kveld hadde jeg tenkt jomfrutreffet for min del, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet April 29, 2013 hvorfor har du ikke vært der før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet April 29, 2013 Har som regel jobba eller glemt det. I tillegg suger det å dra når man ikke kjenner noen, men det er jo over et år siden jeg ikke kjente noen nå da, så den unnskyldningen er vel litt tørr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet April 29, 2013 Bare å stille opp Tore, ser frem til å hilse på'ræ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet April 29, 2013 Ja, jeg må nok det! Takk det samme, mister! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet April 29, 2013 Dukker plutselig opp hvis jeg får muligheten. Hektiske dager nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet April 29, 2013 Dukker nok ikke opp idag stiller sterkere opp neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet April 29, 2013 Noen som har tenkt å komme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...