#76 Skrevet April 29, 2013 Svinger innom en tur om litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet April 29, 2013 Dette drøyer ut... hvor lenge er folk stort sett igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet April 29, 2013 Har folk dratt? kom nå, men ser ut som ingen er her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet April 29, 2013 Du står på feil side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet April 29, 2013 (endret) Første gang jeg tar turen opp. Viste ikke at det var derre som stod der prøvde å lete etter biler med vacn skilt cover. Da vet jeg til neste gang hvor folk står... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet April 29, 2013 Var det mange der? ble ikke noe av for oss, litt dårlige værprognose! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet April 29, 2013 Alt for dårlig å skylde på været. Var knall vær til å være i April 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet April 30, 2013 Hvem skal til Hadeland i helgen? Felles kjøring anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet April 30, 2013 Jeg får ikke dratt dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet April 30, 2013 Jeg får ikke dratt dessverre Bra! Da får kanskje noen andre muligheten til å ta 1.plass for vw! ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet April 30, 2013 Bra! Da får kanskje noen andre muligheten til å ta 1.plass for vw! ;D Haha Den burde ikke gått til meg i mine øyne, men takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Mai 5, 2013 Noen som er klare igjen for i morgen? Jeg kommer som sagt ikke, men viktig å informere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Mai 6, 2013 Jeg kommer. Håpe det faktisk kommer noen denne gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Mai 6, 2013 Guess what. .. kan neppe denne gangen heller... må jobbe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Mai 6, 2013 Jeg får ikke muligheten i dag da jeg prioriterer og skru bil istedet for å prate bil i dag. Med dette været så må Bobla bli sommerklar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Mai 6, 2013 Ser ut som jeg går tid likevel. Awsum! Må bare stresse litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Mai 6, 2013 Jeg kommer faktisk en tur i dag :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Mai 6, 2013 Er på vei. MAT!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Mai 6, 2013 Jeg er på mcdonalds lørenskog nå, men tror jeg er alene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Mai 6, 2013 Kommer nå Det må flere også!! Har vagcom i bilen om det er noe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Mai 6, 2013 Står på parkeringa mot veien til metro(ikke motorveien) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Mai 6, 2013 Står på parkeringa mot veien til metro(ikke motorveien) Du får komme bort da? Vi står nede på hjørnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Mai 12, 2013 Noen som vet hvordan man lufter en servo? Kan noen hjelpe meg med det i morgen? Kristian. Kommer du i morgen? Tar du med pengene fra din søster til meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Mai 12, 2013 I morgen kommer jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Mai 13, 2013 Noen som vet hvordan man lufter en servo? Kan noen hjelpe meg med det i morgen?Kristian. Kommer du i morgen? Tar du med pengene fra din søster til meg? Ja, men tviler på at jeg rekker. .. men jekk opp foran, roter rattet fra side til side, sjekk reservoar innimellom, repeat. Ikke start bilen før du har fptt ut det verste btw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...