#201 Skrevet August 26, 2013 Ja vi var jo hele 4 stk der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet August 26, 2013 Jeg var der fra 1855 til 1915(ca) og da var det ingen andre der så jeg reiste igjen så fort isen var spist opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet August 26, 2013 Jeg var t.o.m der, kl 20:07 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet August 26, 2013 Jeg kommer aldri før 19:30 da jeg ikke spiser på McDon uansett. Gidder ikke sitte å se på at andre spiser burger:) Og var der til 20:45 da vi dro avgårde vi 4 som var der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet August 26, 2013 Jeg droppa det siden det var så mange som skrev de ikke kom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet September 1, 2013 Noen som kommer imorgen og har vag-com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet September 2, 2013 Håper det er bedre oppmøte i dag enn de siste gangene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet September 2, 2013 Er fersk på forumet, hva slags oppmøte pleier dere å ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet September 2, 2013 Hver mandag på McDonalds Skårer kl. 19:00 på sommerhalvåret. Alt står i første posten i denne tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet September 2, 2013 Hver mandag på McDonalds Skårer kl. 19:00 på sommerhalvåret. Alt står i første posten i denne tråden Oppmøtet varierer, alt etter om folk har muligheten til å komme.. men jo flere jo hyggeligere blir det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet September 2, 2013 Åja, det er litt langt unna for meg idag. Men kanskje en annen dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet September 2, 2013 (endret) Kommer idag:) Har vagcom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet September 2, 2013 Kommer idag:) Har vagcom. Så denne for seint, så har ikke mulighet for å komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet September 2, 2013 Jeg rekker ikke innom i dag desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet September 9, 2013 Noen som kommer i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet September 9, 2013 jeg tenkte å da turen i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet September 9, 2013 jeg svinger nok en liten tur bortom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet September 9, 2013 Jobber kveld så får ikke kommet i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet September 9, 2013 Det var planen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet September 9, 2013 Kanskje neste uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet September 9, 2013 Fikk dessverre ikke kommet i dag alikevel Får prøve igjen om en uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet September 15, 2013 mange som dukker opp i morgen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet September 15, 2013 Har plan om å ta turen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet September 15, 2013 regner med at jeg tar meg en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet September 16, 2013 Veldig forkjøla om dagen så kommer ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...