#1 Skrevet Mars 19, 2013 Finner ikke ut hvor denne "ramlingen" kommer fra. Noen ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2013 enten løpehjulet eller strammeren til viftereimen, eller lageret på ac-pumpen - vil jeg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2013 enten løpehjulet eller strammeren til viftereimen, eller lageret på ac-pumpen - vil jeg tro Det er skiftet strammer, det er byttet kamreim og det er ny AC pumpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2013 Hva med strammeren til AC? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2013 viskosen til viftehjulet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2013 Får ta med stetoskop og sjekke ut hvor det kommer fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 20, 2013 Det kan også være dynamoen. Den rakler fælt på Poloen min når den er kald. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 22, 2013 Har nesten samme lyd på min a4'e der fant jeg ut det var reimhjulet/lageret på ac-pumpa som var gåen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 22, 2013 Har nesten samme lyd på min a4'e der fant jeg ut det var reimhjulet/lageret på ac-pumpa som var gåen Har helt ny pumpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 22, 2013 Det kan også være dynamoen. Den rakler fælt på Poloen min når den er kald. Varm eller kald, samma lyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 22, 2013 Har du sjekka at lyden er borte når multireima er av? Slik at det ikke kommer fra noe annet? Og så må man vel kjenne over hvert eneste hjul da, rart om man ikke skal kjenne noe som avviker når reima er av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...