#1 Skrevet Mars 20, 2013 (endret) Pga overgang til mer plassvennlige og "familievennlige"... høytalere skal disse selges. Dette er da Proson V-series. Tror det er dem som heter twin 2010, men husker ikke helt i farten. 2x10" bass i hver. Max 300W. Spiller greit. Kan prøvespilles før evt salg. Kabler kan også følge med. Den ene inngangen på ene høytaleren ble knekt under frakt for et par år siden, men fungerer fint. Selges for 1200,-/bud. Evt byttes i BluRay spiller, mindre høytalere, div bil ting, verktøy, diverse diverse.. Kan også nås på tlf: 95 94 32 74 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2013 Ingen som vil ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2013 Hva slags bilting tenker du på??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2013 Åpen for hva som helst. Har mye rart, men forbruker mye også Alt fra dekk, felg, høytalere, spillere, deler til c4 generelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2013 Har to bilstereoer! Sony og Blaupunkt. Har to 6x9" bilhøytalere, huske ikke merke. To piggfri dekk 195/65-15. Kontorstol. Poleringsmaskin til bil, liten og lett. VW Golf 4 ratt, tre eikers uten airbag, 25mm senteråpning. En baklykt til samme bil høyre side, collor magic. Forgasser til 1600 boblemotor. Orginal jekk for Golf 4. Skal komme med mere når jeg får sett i garasjen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2013 Har to bilstereoer! Sony og Blaupunkt. Har to 6x9" bilhøytalere, huske ikke merke. To piggfri dekk 195/65-15. Kontorstol. Poleringsmaskin til bil, liten og lett. VW Golf 4 ratt, tre eikers uten airbag, 25mm senteråpning. En baklykt til samme bil høyre side, collor magic. Forgasser til 1600 boblemotor. Orginal jekk for Golf 4. Skal komme med mere når jeg får sett i garasjen!! Har bruk for kontorstol, poleringsmaskin og ratt jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2013 Er det nok å bytte med det? Hva med frakt etc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2013 Tja, har ikke tenkt på det med frakt enda. Ganske tunge og store disse høyttalerne, så post utgår. Har ingen umiddelbare planer om Tr.heims tur heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2013 (endret) Skal til Hamar 24-26 mai. Kunne møttes!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 28, 2013 Det går an, ikke no problem for min del:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 28, 2013 Ok! Da tar jeg kontakt like før, så vi kan avtale sted og tidspunkt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 28, 2013 Den er go. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...