#1 Skrevet Mars 20, 2013 Er det ingen som vet om det er mulig å evt kode om slik at esp slår seg av ved et trykk på esp knappen i Golf 6 4 motion 2010? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2013 Holder det ikke ved å holde inne knappen i noen sekunder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2013 Gjør ikke det gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2013 Skjønner. Om det går an å kode vet jeg desverre ikke, men har mine tvil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2013 Kanskje det er likt i Golfen som i min T5 facelift. Er en 5amp sikring til rattutslagssensor. Tar du ut denne så kutter sladd og spinn, men abs virker fint. Jeg har laget meg en egen knapp som går via denne sikringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...