Anbefalte innlegg

Sitter her med 7 røde og helt nye sider med TUV og de er da seff på tysk.

 

HVordan finner jeg ut hva som er korrekt "visefram for godkjenning til biltilsynet" innstilling?

 

Fikk nettopp den triste beskjeden om at Stylinga mi +++ er forsinket i 3 uker pga at leverandøren/selgerene er på VW treff Turne rundt om i Tyskland.

 

Og så orker jeg da ikke og vente så lenge med å sette på Høydejusterbart, så jeg vil sette det på nå. Og ta godkjenninga når resten av STÆSJET ;) kommer.

 

Noen som kan hjelpe? Eller kanskje lede meg vidre til svaret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes en del oversettere på nett..skrive inn det som står og få det oversatt til ett språk du forstår.. : klø :

det er ikke ditt problem og finne ut av hva som står i de tüv papirene egentlig da.. :rolleye:

er mannen på BT som skal skjønne det! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes en del oversettere på nett..skrive inn det som står og få det oversatt til ett språk du forstår.. : klø :

det er ikke ditt problem og finne ut av hva som står i de tüv papirene egentlig da.. :rolleye:

er mannen på BT som skal skjønne det! :D

 

Jo, men han kan si følgende om jeg ikke har det korrekt.

"Fredriksen, jeg er drit lei av deg. Her har du ett skrujern. Gjett hva..." =)

 

Ingen som har montert FK tidligere her da? Kan beskirve litt sånn av vært, huske på tinger osv. Første gang jeg gjør det vett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg var inne med den forrige bilen så måtte jeg selv stå å tyde hva som sto i tuv-godkjenningspapirene til han på Biltilsynet. Skulle ha meg til å lese hvorvidt senkesettet var godkjent med originaldempere eller ikke, jeg sa at jeg kan da f*#n ikke et snev av tysk : rolleyes:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gunderesen her i byen sa til meg at det bare var for meg å komme inn med papirene så skulle han oversette.

 

Men er litt usikker på om jeg å bilen i det hele tatt har noe på en trafikkstasjon å gjøre enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke avstander som innenfor det som er godkjent står som regel i egen tabell.

 

Se etter ordene Verstellbereich og untere federteler.

 

skan papirene og legg de ut her, så kan vi sikkert hjelpe deg med hvor det står

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få gjort det iløpet av dagen.

 

Hadde jo forøvrig kunne vært begynnelsen på en TUV hiddenbase for vag biler.

 

Hvor dere som har peil kan hjelpe med det å oversette osv, slik at det blir litt lettere for oss som ikke er så flink med slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.