#1 Skrevet Mars 20, 2013 Hei Jeg hadde EU kontroll på vogna, og fikk mangel på to av bærearmene fremme på bilen. Nedre fremre på HS, og øvre bak på VS. Men når jeg nå omsider skal ta dette og ser nærmere på armene, så finner jeg ikke noe slitasje! Kulen virker til å være uten slakk og foringen ser grei ut og er sentrert. Jeg har heller ikke merket noen ulyder og/eller slark på bilen. Hvordan finner jeg ut av dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2013 Hvor har du tatt EU? Nedre framme er jo svært sjelden gåen, så der må det evt vær kulen som er mye slakk i eller lekasje på belg. Øvre er vel de som går oftes å der kjenner du fort om det er slakk i den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2013 Lokale Møller som tok EU. Mansjetten på drivakselen hadde revnet tidligere på siden på nedre fremre, og jeg fikk ikke spylt reint etter byttet. Kan det være at grease rester har fått dem til å tro at belgen var gåen? Som nevnt så kjenner jeg ingen slakk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...