Anbefalte innlegg

Når jeg kjøpte S2'n så hadde den noen problemer med klima'n. forrige eier fortalte meg at dette var et kretskort som hadde tatt kvelden. Han hadde allerede byttet det en gang, men orket ikke når den gikk etter noen år til. Han hadde lest om at dette var et problem mange hadde problemer med. Dette er tydeligvis et kjent problem med denne typen klima.

Siden han fortalte meg at disse kostet 3000,- ny så vil jeg se på mulighetene å evt fikse kretskortet, eller bestille nytt (om noen vet om noen steder)

Vil tippe det er noen her inne som også sliter med det samme, evt noen som vet hva som må gjøres for å kunne fikse opp dette kretskortet?

Jeg har denne klima'n

img1631yn.jpg

Dette er kretskortet som skal ha ryket (var plukket ut når jeg hentet bilen)

img0039ge.jpg

img0042wgw.jpg

img0041da.jpg

img0040xu.jpg

img0038jp.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg som tok bildene for trådstarter siden den lå igjen i lokalet vi leier sammen. Og det er verdt å nevne at hele innmaten var dekt i gjennomsiktig silikon. Men usikker på om de er det orginalt eller om det har vært et forsøk på en fiks der den har blitt åpnet og forsøkt forseglet for fukt. Det er/var derfor vanskelig å se på komponentene om hint av skade.

Men jeg fant iallefall etter litt søking ut dette:

191 959 263 was used on air con cars until the end of the 1993 model year.

It was then replaced with 8AO 959 263 B from 1994 onwards.

Kilde: http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=28049&highlight=blower+resistor

Også fant jeg denne:

http://no.bildelsbasen.se/?index=default&link=list&searchmode=3&query=8AO959263B

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.