#1 Skrevet Mars 20, 2013 Hei, Har hatt dette problemet en stund, og har blitt rimelig lei det nå! Blitt fortalt at det er en pakning på innsuget en plass, som kan være dårlig. Hadde akkurat samme problemet på gamle golfen, og da ble denne pakningen byttet og problemet forsvant. Men jeg ble aldri fortalt hvor denne pakningen satt, er det noen som kan være behjelpelig med dette? Evt. laste opp et bilde av ca. hvor denne sitter, evt. om det er noe annet som kan være problemet? Bilen går greit når jeg starter den, men etterhvert dør den bare mer og mer, gjerne et kvarter-20min etter start. Da går den på rundt 300rpm-500rpm. Håper på raskt svar! Mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2013 Denne pakningen er en gummikobling, den sitter mellom spjeldhuset (det som ser ut som forgasser) og innsugsmanifolden. Kan kjøpes mange steder, fra Biltema og oppover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2013 Kan du være behjelpelig med link til en slik pakning fra f.eks Biltema e.l.? Takk for raskt svar Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2013 Antageligvis denne: http://biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Eksosanlegg/Eksosanlegg-Standard/FORGASSERTILKOPLING-VWAUDI-52801/ men det må du sjekke opp selv i forhold til motorkode etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...