Anbefalte innlegg

Har noen planer om å "dekke over" treverket i Coupe'n med folie av et eller annet slag, f.eks. i karbonfiber utførelse etc. Jeg har noe folie liggende i garasjen, men jeg tviler på om denne egner seg noe særlig.

Det som hadde vært en fordel, var jo visst folien hadde vært delvis elastisk/bevegelig ved f.eks. oppvarming fra varmepistol, slik at den lett kunne tilpasses rundt krumninger etc...

Det jeg lurer på, er hvor finner jeg dette? Hva/hvilket er best å bruke? Har hørt snakk om at det er noe ved navn Foliatec som skal ha noe slikt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med han nede ved hagelin for sikkerhets skyld.

Han tok 400 kroner for folie til begge sidene på bilen min. + 100 for en streamer.

Kom aldri så langt at det ble klistra på men. Det er 3M produkter han har tror jeg. Og han var muligens interisert i å bli med på noe rabatt greie opp mot oss. Men spørs om han husker det. Dessuten var det så billig lell atte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også ringe direkte til SignText å bestille noen kvadrat (viss de leverer til privat personer da)

Folie kan du varme opp forsiktig med en varmluftspistol og bøye/treffe forsiktig rundt hjørner, men blir dem strekt for mye så blir det "blassere" områder...

skal du ha ett strøkent resultat så plukk ut intreriøret og lever det til din nærmeste Skilt & Dekor bedrift.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor holder SignText til da, og nummeret dit er?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.