#1 Skrevet Mars 21, 2013 hadde vært kult om kunne laget et lokallagstreff for nordmøre? virker ikke som er så masse aktivitet i dette lokallaget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2013 Støtter denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2013 Lokallag? :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2013 Lokallag? :-P Hehe, det er ganske dødt tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2013 Hehe, det er ganske dødt tror jeg ganske dødt e bare fornavnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2013 ganske dødt e bare fornavnet Ja, vi skulle ha slått oss sammen med Molde lokallag, de er aktive såvidt jeg vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2013 dere får ta turen til ålesund og nordvest treffet 15 juni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2013 Ja, vi skulle ha slått oss sammen med Molde lokallag, de er aktive såvidt jeg vet. Ja litt mere aktivitet der ja, nordvest treffet kunne vært noe ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...